måndag 10 september 2018

best days of our lives

idag har hermes och arran åkt hem till nyköping igen. det kan vi inte alls förstå vad det skall vara bra för. vi röstade ju faktiskt enhälligt för att alla hundarna skulle stanna här i skåne. jag har gillat att ha en riktig flock att bestämma över och uppfostra. ibland har jag behövt ta i på skarpen också. jag har ett väldigt vackert skall, även om jag inte brukar använda det så ofta. vi har haft så roligt tillsammans att jag nästan känt mig som valp på nytt. det har bara spritt i benen på mig! det är roligt att vara en flock och inte bara två hundar. vi jagar upp varandra och blir som riktiga ligister emellanåt! vi har till exempel rymt över till grannarna, jagat en tant med barnvagn (två gånger dessutom!) och burit oss allmänt ouppfostrat åt utan att människorna hunnit få tag på oss alla, när vi sprungit i full fart för att slippa bli infångade och få skäll. arran tog dessutom min mattes ena foppatoffel och tuggade lite när ingen såg och angus klättrade upp i kökfönstret. hihi! matte försöker trösta oss nu när vi är ensamma igen med att hermes och arran nog kommer och hälsar på till jul igen. men tills dess är det ju eeeevigheter!

/besvikna hälsningar från flockledaren fergus





Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...