fredag 4 december 2020

it's a start...

nu skrattar dom nog snart åt mig i affären, men det blev faktiskt ytterligare två lärk-knippen som jag hängde på var sin sida om tv:n. vill ju försöka få lite julmysigt i vardaghsrummet också. men behöver dock fylla på med betydligt mer, eftersom det är ett så stort rum och vi inte ska ha någon gran där. men det måste ju helst vara hundsäkert också, eller åtminstone utom räckhåll. vad kan man hitta på?

 

mina julbokstäver i betong fick i alla fall komma fram på kakelugnen ihop med dom små tovade domherrarna. lite anakronistiskt med betong, jag vet. jag gjorde dom ju när vi bodde i nyfunkis, och där passade dom perfekt. men jag gillar dom trots allt, så jag väljer att inte vara så petig.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...