fredag 25 december 2020

bättre än bra

behövde sy fler överdrag till hundsängarna (bia-bäddar). har en hel bunt som jag gjort av mörkgråa respektive grågröna fleecefiltar som jag köpt på rea på jysk för flera år sedan. lyckades hitta liknande gråa fleecefiltar på dollarstore för fyndpriset 80 kr stycket. tyvärr hade dom bara två gråa kvar i lager när jag väl kom till butiken och jag behövde åtminstone fyra )det går åt två till varje överdrag). *besviken* men då pekade husse på hyllan mittemot, där det låg en rosa variant av samma filt som jag helt missat. väl hemma visade det sig att den passade helt perfekt till väggarna i gästrummet. vilken tur man kan ha! så nu blev det inte bara bra utan faktiskt ännu bättre till sist! 

1 kommentar:

Ankie sa...

Kanonsnyggt, himla bra färg, tur att Ronny hade ögonen med sig!
Längtar efter att få sova där, med alla hundar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...