nu blommar blåregnet så fint! åtminstone prolific och min enda rosea (black dragon vill fortsätta vara svårflörtad ytterligare ett år).
men varför i hela friden envisas dom med att blomma som allra mest på undersidan och inuti rosenbågen där dom inte syns?



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar