fredag 26 oktober 2018

julen är (snart) här!

idag släpptes försäljningen av julpynt på bo ohlsson i tommelilla. tyvärr kunde jag inte hålla mig borta därifrån. man kan ju i och för sig tycka att vi, som har en helt skåp fullt med julpynt, inte behövde något mer, men jag tyckte det vore roligt att köpa något speciellt till vår allra första jul i nya huset. jag är personligen inte så mycket för tomtar, halmbockar och röda juldukar, utan föredrar att pynta i vitt, guld, silver och med renar, stjärnor och änglar istället. så för mig passade den här bedårande lilla renfamiljen med sina varma, mysiga halsdukar perfekt! när det sen väl blir dags att plocka fram dom ur skåpet till jul gäller det bara att hitta en bra plats att ställa dom på, en plats dit angus långa, nyfikna nos inte når...


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...