jag satte ju upp mina insektsholkar mest som pynt och trodde inte något egentligen skulle vilja bo där, då vi har så många andra naturliga skrymslen i trädgården, såsom döda träd, vedtravar och stenmurar. därför blev jag så glad att se att det var värsta röjarfesten där idag! :D
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar