lördag 7 januari 2017

reafynd i julhyllan

det är alltid roligt med rean som kommer efter jul och nyår. om man har tur kan man fynda finfina saker i hyllorna bland överblivet julpynt. 

inne på rusta hittade jag dessa fina doftljus med glaskupa och matchande tofsar som jag genast lade belsag på. jag kommer nog dock att använda dom som en fin burk att ha smycken eller torkad lavendel i, snarare än som doftljus. hade gladeligen köpt dom till fullpris, så att jag fick 30% rabatt gjorde ju inte saken sämre. om bilden ser lite konstig ut är det för att plastemballaget fortfarande sitter kvar  för att hålla locket på plats. 


blev förtjust i dessa fina jul/nyårsprydnader från ö&b redan i mitten av december, men tyckte det ordinarie priset var lite för högt. med lite is i magen kunde jag nu få fynda dom till 50% istället. kommer att bli perfekta till nyårsdukningen. :)


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...