lördag 25 november 2017

svart fredag

hurra för black friday! dimoda hade rea på servisen jag var så förtjust i, så nu kunde jag inte motstå längre... det blev 12 av varje av assietter och småskålar och två av varje av tallrikar och uppläggningsfat. då jag mest skall ha den till tårt- och kakservis behöver jag inte ha 12 stora  tallrikar också resonerade jag. men bra med två som extra lite mindre uppläggningsfat.



sen råkade det följa med två krukor på fot också. den lilla krukan köpte jag endast för att komma upp i fri frakt, så den blev nästan "gratis" på kuppen då det inte var mycket som skilde i pris från fraktkostnaden.


min favoritaffär panduro hade ju härligt nog också rea. förutom en ask välbehövliga limstavar införskaffades en hel bunt av dessa bronsfärgade bjällror. för löjligt låga 5 kr per 6-pack (istället för 25 kr) kan jag nu unna mig att göra en egen bjällerkrans till ytterdörren istället för att köpa en liknande guldfärgad på h&m home för 299 kr. alltid roligare att göra saker själv tycker jag! :)


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...