tisdag 7 november 2017

besök hos kusinerna

på måndagen tog angus och matte en välbehövlig paus från sjukstugan därhemma och åkte iväg till nyköping för att hälsa på hermes och hans nya lillebror arran, fransosen.


arran var en långbent och väldigt stilig kille ...


...med mycket bus i kroppen.


fast han pratade franska fann killarna varandra direkt.




"om jag gömmer mig här nere i diket kan han inte hitta mig!"


angus var överlycklig över att få en hund att leka med igen. en som inte har ont i benet.


full fart på skogsvägarna. 


angus - prärievargen?


söta lilla angus i ett ögonblick av stillhet.



gulliga hermes var en snäll och tålmodig lekfabror trots två busfrön i trädgården.



"alla säger att jag är söt som socker."


"men jag kan minsann vara farlig också!"


sen blev alla lite ledsna när det var dags att åka hem igen. men vi lovar att komma tillbaka snart!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...