fredag 27 oktober 2017

britterna kan det här med regn

jag har nyss beställt mig en engelsk jacka i vaxad bomull (typ oljerock) att ha när jag går ut med hundarna. jag köpte den online så det gick inte att prova den först, och då jag hört att den var liten i storleken slog jag till på en large för att vara säker på att få plats med en fleecetröja under också. men den visade sig vara alldeles för stor, så jag beställde en i medium istället, vilken passar perfekt. då jag inte orkar krångla med returen har jag därför en grön jacka i storlek large att sälja vidare om någon är intresserad. 

jackan är från brittiska märket "game" och gjord i vaxad bomull (regntät) med quiltat foder. stora fickor framtill och sprund i ryggen. (läs mer här: hunden och herden obs! färgen på deras bild stämmer ej, mkt snyggare i verkligheten). jackan kommer i öppnad originalförpackning men med alla etiketter kvar (bara provad två gånger). pris 900 kr.

jackan på bilderna nedan är min egen i storlek medium.  obs! hjorthundar medföljer ej. ;)











Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...