söndag 14 december 2014

stockholms hundmässa del 2

här kommer lite fler bilder från hundmässan! hundmässans 27 700 besökare bjöds på över 9000 hundar från 300 olika raser, så trots att jag var där i 5,5 timme hann jag ändå bara fota ett litet axplock. och det märks nog på bilderna att jag gillar pomeranians och mopsar också förutom hjort- och varghundar. men det är inte helt lätt att fota djur som bekant. ibland har man bara en hundradels sekund på sig för den perfekta bilden, så jag missade ju en del guldkorn... :)















 








2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå där!
Nu har du missat hundarnas hund:
Dansk Svensk Gårdshund.
Karin o Nisse(DSG)

voxgirl sa...

*skratt* ja jag var ju bara där på söndagen och kom dessutom aldrig längre än till C-hallen. sen var det ju hall A och B också, så jag missade massor!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...