tisdag 22 juli 2014

tag 4 betala för 1

härom dagen smet jag in på mio inne på sveavägen då jag ändå haft ärenden in till stan. på mio var det stor rea med upp till 75% rabatt på massor av saker. döm om min förtjusning när jag hittade dessa lila fluffiga fårskinnskuddar bland reavarorna. när jag stod där i butiken och klappade som bäst på allt fluff, hörde jag makens röst i bakhuvudet som bestämt hävdade att vi definitivt inte behövde några fler kuddar hemma. men EN ynka liten kudde kan man ju alltid få köpa, eller hur? dom andra tre fick jag ju helt gratis av kassörskan! då kan man ju inte med att tacka nej, det vore näst intill oartigt. 


kuddarna kommer dessutom att passa ypperligt i vårt nya biorum, som vi har bestämt ska ha lila väggar. dom vita väggarna vi har för närvarande reflekterar ljuset från projektorn så mycket att det är svårt att få det riktigt mörkt där inne. inte lämpat för vare sig rymdfilmer eller skräckisar med andra ord.


i väntan på ett mörkare biorum får kuddarna bo på sovloftet så länge. för titta bara så bra dom passar ihop med överkastet vi har där! nästan så man kunde tro att dom var gjorda för varann. :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...