fredag 24 augusti 2012

fönstershopping

om jag hade varit flickan med guldbyxorna hade jag köpt dessa fina saker under min tur till barkaby idag:

blev jätteförtjust i denna söta servis i vitt och grått från mio. kanske kan man få köpa ett kuvert som fotorekvisita åtminstone?


hos chilli fanns stora fina glaspokaler som jag tidigare varit på tröstlös jakt efter. priset på runt 400 kr var överkomligt tycker jag. bara att fylla med vackra konstgjorda eller färska blommor!


på chilli fanns också söta små plåtfat med kupor av snirkliga tråddekorationer och prinsesskrona på toppen. den runda modellen hade en kupa av nät istället. missade att ta bild på dessa, men alla tre var väldigt fina. kunde dock inte bestämma mig vilken jag helst ville ha. kanske en av varje? när man drömmer behöver man ju ändå inte välja. ;)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...